Wednesday, May 11, 2011

aku berpuas hati dengan persembahan amir rajalawak

tadi aku tonton rancangan kegemaran aku iaitu rancangan 'maharaja lawak' minggu ke enam.. aku sangat berpuas hati dengan persembahan amir sebentar tadi.. pasti anda berasa pelik dan hairan kan? seperti yang aku ceritakan sebelum ini.. amir adalah seorang yang super genius.. sakit perut aku gelak dengan lawak dia.. berlinang air mata aku kerana terlalu banyak gelak dengan persembahan amir..




bagi sesiapa yang tidak tahu kenapa aku menganggap amir adalah seorang yang genius, bolehlah baca entry lama aku (link).. dan hari ini, sebagai tanda menghargai jasa amir menghiburkan hati aku, aku telah meluangkan sedikit masa aku untuk mengubahsuai video ini untuk amir.. inilah contoh reaksi aku dan rakan-rakan ketika menonton persembahan amir.. tapi percayalah, lawak amir itu tidak berkesan on present.. tetapi sangat effective in the future.. aku tabik hormat sama amir.. damn! awat hang ni lawak sangat amir??

video : contoh reaksi penonton (present)
video : contoh reaksi penonton (future)



p/s : jozan pun dah mula tiru amir.. buat lawak yang tak lawak -_-" apa ni tiru-tiru.. tak aci la



No comments:

Post a Comment